Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Σ' ένα τσουνάμι παρ-σισθήσεων...

Σ' ένα τσουνάμι παρ-σισθήσεων...


Ονειρεύομαι σαν έφηβος...
ακολουθώντας το πέρασμά σου...
μοιράζοντας πολύχρωμα χαρτάκια τις νυχτιές...
γλιστρώ σαν δραπέτης...
να μην μάθουν το μυστικό μας...
να μην φυλακίσουν τις σκέψεις μου...
Σαν νεράιδα σ' αγκαλιάζουν οι ηλιαχτίδες...

κι εγώ ενσωματώνω το βλέμμα μου δίπλα τους...
απλώνομαι σαν φως ν' αγκαλιάσω την μορφή σου...
να κλέψω ένα ίχνος απ' την ανάσα σου...
να ποτίσω την μνήμη μου απ' τα χείλη σου...
αμετανόητος οπαδός στο άβατο της ζωής σου...
δύτης στις άγνωστες διαδρομές σου...
Ένα κόκκινο τριαντάφυλλο θα σου χαρίσω...
λουσμένο απ' τον ιδρώτα της καρδιάς μου...
ξάπλωσε το κορμί σου...
άγγιξε τα βελούδινα χέρια σου στα στήθη...
τρυφερά σαν αύρα...
αφέσου στ' απέραντο γαλάζιο...
ονειρέψου...
την ανάσα μου...
φτερούγισε...
δραπετεύοντας μαζί μου...
στον υπερθετικό βαθμό της ηδονής...
αφήνοντας την μανία του έρωτα στα σπλάχνα μας...
σ' ένα τσουνάμι παρ-αισθήσεων...
που θα ναρκώσει τις αλήθειες μας...
Ψυχή μου...
***
Στέλιος Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου